y pozycjonujące strony to cel dla większości firm, daje to możliwość dotarcia do większego grona odbiorców. Jeśli będzie to TOP5 lub TOP3 to prawdopodobieństwo jest jeszcze większe, co sprzyja rozwojowi biznesu i przyczynia się nie tylko do większego ruchu na danej witrynie internetowej, ale także do wzrostu świadomości marki i PR. Wygląd wyników wyszukiwania dziś to niestety nie tylko wyniki organiczne, ale także Google Adwords – czyli kolejna praca dla marketerów.
Witryna www SEO Friendly
Struktura strony przyjazna wyszukiwarce powinna w pierwszej kolejności po prostu odpowiadać na potrzeby użytkowników i być im przyjazna. Pod pojęciem przyjazna strona rozumiemy między innymi odpowiednie i czytelne rozmieszczenie treści. To jak długo ktoś przebywa na stronie ma znaczenie właśnie między innymi od tego, jak czytelna jest strona. Pewnie nie trzeba o tym przypominać, ale warto żeby strona działała odpowiednio na telefonach komórkowych. Jest to kluczowe dla indeksowania i rankingowania jej w wynikach wyszukiwania jak najwyżej. Pamiętając o tych warunkach szansa na osiągnięcie wysokiej pozycji w Google będzie na pewno większa!
Outbound_Marketing i kilka faktów z Wikipedii
W przeciwnym kierunku skierowane są działania tak zwanego Inbound Marketingu, którego celem jest wzbudzenie uwagi potencjalnego klienta oraz 'bycia znalezionym' przez klientów, którzy sami szukają czegoś ze względu na temat lub rozwiązanie.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing